12249609_1639263349656474_5141189027838970987_n.jpg

Όσον αφορά τις καπνοβιομηχανίες, στις αρχές της δεκαετίες του 1910, εμφανίστηκε μια καινούργια ταχτική, προσέλκυσης πελατών, που ήρθε απ’ το εξωτερικό. Ήταν οι κάρτες, όπου όταν ο πελάτης άνοιγε το πακέτο με τα τσιγάρα, έβρισκε μέσα μια κάρτα, που απεικόνιζε διάφορα θέματα. Από μνημεία μέχρι ήρωες. Την επόμενη δεκαετία, δηλαδή το 1920, άρχισαν να εκδίδονται κάρτες με πιο πικάντικα θέματα, όπως ημίγυμνα μοντέλα. Η καπνοβιομηχανία Ιωάννη Μέξη, θα ασπαστεί την “τεχνική” και θα κυκλοφορήσει τέτοιου είδους κάρτες, που παρά τον συντηρήσιμο της εποχής, έγιναν ευρέως αποδεχτές απ’ το αντρικό κοινό. Η συγκεκριμένη τακτική χάθηκε στον Β’ παγκόσμιο πόλεμο λόγω έλλειψης χαρτιού.

Advertisements